گونه هاي پرده پنجره در دكورا سيون داخلي

بهترين اخبار فناوري - ساختمان - ورزشي - بازار - فروش و ....

گونه هاي پرده پنجره در دكورا سيون داخلي

نصب اشكال پرده پنجره به مراد نگهداري اطراف سري , در دست گرفتن نوروروشنايي , حرارت و نويز محيط و علاوه بر اين ها با كاربرد دكوري شكل ميگيرد .

نصب اشكال پرده پنجره به مراد نگهداري اطراف سري , در دست گرفتن نوروروشنايي , حرارت و نويز محيط و علاوه بر اين ها با كاربرد دكوري شكل ميگيرد .

براي گزينش دسته پرده , تحت عنوان عنصر تاثيرگذار دكورا سيون , مي بايست كارداران زيادي را در حيث گرفت . 


اشكال متمايز از پرده بر حسب رنگ و طرح , سبك و محصول پارچه موجود هست كه ميتوانند با يراق آلات و الزامات اجراي متنوع در مكان متبوع به كار مراحل . در گزينش طرز نصب گونه هاي پرده پنجره , محل كاربرد , مثل پرده آشپزخانه , پرده پذيرايي و پرده اتاق خواب , هم بايستي در لحاظ گرفته شود . 

گونه هاي پرده پنجره مبني بر صورت كاربرد نصب اشكال پرده پنجره بر حسب محل كاربرد و ملاحظات نوروروشنايي , گرما و صدا به حالت هاي متعدد انجام مي شود .

نصب پرده مي‌تواند به حالت تكي و چندتايي و هم به شكل جدا از هم يا اين كه يك تيم بي نقص دربرگيرنده پرده , يراق آلات , والان و تزئينات مازاد اجرا باشد . 



پرده دو طرفه 

پرده دو طرفه دارنده دو پنل پرده غيروابسته است . كاربرد اين گونه از گونه هاي پرده پنجره در سبك هاي كلاسيك و معاصر پيوسته است . در‌اين جور از اشكال پرده پنجره در هر دو طرف پنجره , پرده قرار ميگيرد و هر كدام از پنجره ها به صورت غير وابسته مي‌توانند گشوده و بسته شوند .

پرده هر مورد از پنل هاي پرده دوتايي مي‌توانند در كنار گره زده و بسته شوند تا پنجره و پرده متقارن به لحاظ رسد . اين پرده ها بسته به روشنايي روز گشوده و بسته ميشوند و آيتم محبوبي براي تامين اطراف محرمانه هستند . 

پرده يك طرفه 
يك پرده تك پنل تمام پنجره را پوشش ميدهد . اين پرده را مي شود به هر دو سمت پنجره با كشيدن گشوده و بسته كرد و در سبك امروزي با توليد ديدي نامتقارن به كار موفقيت . 

پرده معلق 
پرده آويز يكدست بلند و نسبتا نخ نما است كه از بالاي پنجره و اختياري پرده معلق مي شود . اين پرده ها چشم انداز اي چشمگير توليد مي نمايند . 

والان 
والان يك پرده كوتاه است كه برفراز پرده كليدي و روي آن معلق است و ديدي ديده نواز توليد مي نمايد . اين پرده ها بيش تر با كاربرد دكوري خيس كردن در اشكال پرده پنجره بكار ميروند و به طور جدا و به تنهايي هم قابل استعمال مي‌باشند . 

تيم پرده 
پكيج بي نقص نصب پرده مشتمل بر تمام چيز هايي است كه براي يك پنجره نياز است و مشتمل بر يك يا اين كه دو پرده , والان , شرابه پرده توده كن و اسباب جانبي مثل ميل پرده مي شود . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.