هواوي ميت 40 پرو و ​​ميت 40 پرو پلاس رونمايي شدند

بهترين اخبار فناوري - ساختمان - ورزشي - بازار - فروش و ....

هواوي ميت 40 پرو و ​​ميت 40 پرو پلاس رونمايي شدند

حتما به ذهن شما خطور كرده است كه وقتي به دنبال نام آن آهنگ مي گشتيد ، متن يا ملودي آهنگي در ذهن شما ماندگار شد.

حتما به ذهن شما خطور كرده است كه وقتي به دنبال نام آن آهنگ مي گشتيد ، متن يا ملودي آهنگي در ذهن شما ماندگار شد.
گوگل با استفاده از قدرت هوش مصنوعي و يادگيري ماشين ، اكنون آخرين روش جستجو را در سايت خود نشان داده است. اين ويژگي جديد "جستجوي Hum" نام دارد و امروز در دسترس است.
شما به احتمال زياد از سايت هاي مختلفي مانند Shazam يا Soundhound براي شناسايي آهنگي كه در ذهن داريد استفاده خواهيد كرد. 
ويژگي Hum to Search گوگل به شما امكان مي دهد آهنگ آزار دهنده اي را كه در ذهن شما ماندگار است نجوا كنيد و سپس سعي كنيد آن را با استفاده از تكنيك هاي يادگيري ماشين شناسايي كنيد.

پس از كليك كردن روي نماد ميكروفون در نوار جستجوي Google تلفن خود و گفتن "اين آهنگ چيست؟" ، براي آهنگ سازي در Google ، مي توانيد آن را بخوانيد ، سوت بزنيد يا آن را روي 10 تنظيم كنيد.
يا "جستجوي آهنگ". سپس گوگل نتايج را براساس احتمال تطبيق به شما نشان مي دهد و سپس مي توانيد بر روي نتايج كليك كنيد تا آنها را بشنويد.

گوگل مي گويد كه اين ويژگي با استفاده از مدل هاي يادگيري ماشين "براي تبديل صدا به يك توالي عددي كه ملودي آهنگ را نشان مي دهد" كار مي كند ، و سپس مي توان آن را با آهنگ هاي موجود مقايسه كرد. 
اين شركت مي گويد در حال بهينه سازي اين مدل ها براي "منابع مختلف ، از جمله آواز انسان ، صداي پچ پچ يا زمزمه و همچنين ضبط هاي استوديويي" است و عناصري مانند ماشين آلات و كيفيت صدا را حذف مي كند تا فقط بر روي تصاوير ديجيتالي تمركز كند. به آرامي در نتيجه ، عملكرد Hum to Search بايد كار كند. حتي اگر لحني ناشنوا داشته باشد يا فرياد بزند.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.