ساعتهاي G-Shock

بهترين اخبار فناوري - ساختمان - ورزشي - بازار - فروش و ....

ساعتهاي G-Shock

كاملاً ثابت شده است كه در اوايل دهه 80 ، كيكو ايب ، رئيس ساعت مچي كاسيو ، پس از تخريب ساعت مكانيكي خود ، خود و تيمش را به چالش كشيد تا يك ساعت تخريب ناپذير بسازد كه به ويژه مي تواند در برابر سقوط 10 متري مقاومت كند.

كاملاً ثابت شده است كه در اوايل دهه 80 ، كيكو ايب ، رئيس ساعت مچي كاسيو ، پس از تخريب ساعت مكانيكي خود ، خود و تيمش را به چالش كشيد تا يك ساعت تخريب ناپذير بسازد كه به ويژه مي تواند در برابر سقوط 10 متري مقاومت كند.   تيم Ibe حدود 200 نمونه اوليه ساخت و به معناي واقعي كلمه ، آنها را از پنجره بيرون انداخت. چيزي كه به نظر مي رسد يك پروژه فيزيك دبيرستان است ، سرانجام G-Shock اصلي ، يك ساعت ديجيتالي با پوشش پلاستيكي كه يكي از شاخص ترين خطوط تماشا در تاريخ زمان سنجي را ايجاد مي كند ، متولد شد.


قبل از طلوع G-Shock ، ساعت ها بخش بسيار كمي از امپراتوري الكترونيكي كاسيو بودند ، اما امروز G-Shock "بزرگترين دارايي كاسيو" است ، به گفته مدير ارشد اجرايي يويچي ماسودا. طبق گفته كاسيو ، به دليل تغيير در استراتژي ، فروش ساعت هاي G-Shock در بالاترين حد خود قرار دارد. اين مارك ديگر فقط ساعت هاي ديجيتالي متواضع و سخت را به فروش نمي رساند - بلكه كاسيو به ارائه فرمول كلاسيك G-Shock با مواد رده بالاتر و عملكردهاي به روز شده روي آورده است.

يك دليل خوب براي اين امر وجود دارد: برآورد كاسيو ، بازار ساعت مچي سالانه حدود 1 ميليارد ساعت را تشكيل مي دهد ، و به طور فزاينده اي پوشيدني هاي ورزشي و هوشمند با حدود 130 ميليون واحد (اين نيز طبق تحقيقات خود كاسيو) در حال كاهش است. كاسيو به طور طبيعي بخشي از اين عمل را مي خواهد ، اما دقيقاً مي داند نقاط قوت آن كجاست. اگرچه اين برند ساعت هاي هوشمند كاملي (به عنوان مثال آنهايي كه مي توانند برنامه هاي شخص ثالث را اجرا كنند) ايجاد كرده است ، اما قصد دارد به جاي اينكه با سامسونگ و اپل رقابت كند ، به پوشيدني هاي ورزشي و تناسب اندام گرايش داشته باشد.


معني اين امر اين است كه G-Shock روي اصطلاحاً "ساعتهاي هوشمند تركيبي" تمركز كرده است ، ساعتهاي كوارتز سنتي مملو از فناوريهاي هوشمند مانند اتصال بلوتوث ، زمان سنجي اتمي و رديابي فعاليت. به طور بالقوه ، در آينده ويژگي هاي بيشتري مانند اضافه كردن مجدد سيستم بهبود يافته ضربان قلب (كاسيو در برخي از ساعت ها از دهه 1990 مانيتور بود) و راه هاي افزايش عمر باتري (مسودا به سيستمي اشاره كرد كه مي تواند از آن استفاده كند) حرارت بدن براي شاد كردن مجدد باتري ساعت).


فاكتور در استفاده روزافزون G-Shock از فلزات تمام شده براي محصولات گران قيمت آن است و شما يك نسخه از G-Shock داريد كه به نظر مي رسد بسيار متفاوت از دهه 80 و 90 است (جهنم ، آنها حتي بالا نبودند -خط آن موقع پايان دهيد) ، حتي اگر زيبايي شناسي و ماموريت كلي آن ثابت مانده باشد. به همين ترتيب ، آزمايش و توليد G-Shock از همان روزهاي ابتدايي تماشاي يك پنجره باز ، مسيري طولاني را طي كرده است. در ژاپن ، خط G-Shock داراي يك مركز تحقيق و توسعه اختصاصي در Hamura - حومه حدود يك ساعت غرب توكيو است - و يك خط توليد حركت در استان ياماگاتا.


اولي ، در ظاهر ، هنوز هم برخي از جذابيت هاي آزمايشگاه علوم دبيرستان-علوم را حفظ مي كند. اين يك اتاق نسبتاً كوچك و داراي نور فلورسنت است كه مملو از تركيبي از ماشين هاي مختلف است كه براي رسيدن مدل هاي مختلف G-Shock به حد مجاز استفاده مي شود. طبق گفته كاسيو ، در هر روز 10 تا 20 نفر در تلاش براي از بين بردن ساعتهاي G-Shock - هر دو نمونه اوليه از هر مدل جديد و مدل هاي توليد تصادفي انتخاب شده - با قدرت جاذبه ، آب ، فشار ، برق و حتي چكش


بله چكش يكي از ساده ترين و ساده ترين آزمايش هاي كاسيو شامل پتوي قابل چرخش قابل توجهي است كه به دور خود مي چرخد ​​تا G-Shock را به تور بكشد تا ببيند آيا مي تواند از يك ضربه چكش زنده بماند يا خير. در كنار اين ممنوعيت ، دستگاهي تقريباً اشعه اي به نظر مي رسد كه با انرژي الكترواستاتيك ساعت را از بين مي برد. همچنين در آزمايشگاه تحقيق و توسعه دستگاه هاي كارتوني كمتري ديده مي شوند: يك دستگاه G-Shock را در يك محلول قرمز مايل به تقليد از گل غوطه ور مي كند در حالي كه چهار شاخه به طور ريتميك هر دكمه را صدها بار فشرده مي كند تا ببيند كه چگونه ساعت مي تواند تا حد بالقوه نفوذ كند خاك و گل. در كنار اين دستگاه دستگاهي وجود دارد كه مقاومت در برابر فشار آب را آزمايش مي كند در حالي كه هر فشار دهنده را نيز فعال مي كند - كاسيو مي گويد اين تنها دستگاه در جهان است كه مي تواند هر دو را به طور همزمان آزمايش كند.

 

براي ديدن منبع خبر اينجا كليك كنيد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.