با Huawei Watch بيشترين سهم بازار محصولات پوشيدني هواوي را به خود اختصاص دهيد

بهترين اخبار فناوري - ساختمان - ورزشي - بازار - فروش و ....

با Huawei Watch بيشترين سهم بازار محصولات پوشيدني هواوي را به خود اختصاص دهيد

هواوي از ابتداي تعهد خود متعهد به توليد محصولات نوآورانه براي كاربران بوده است. اين شركت توانايي ساخت و فناوري ويژه اي را در زمينه دوام باتري دارد و در زمينه هاي بهداشتي و ورزشي نيز فعاليت داشته است. 

هواوي از ابتداي تعهد خود متعهد به توليد محصولات نوآورانه براي كاربران بوده است. اين شركت توانايي ساخت و فناوري ويژه اي را در زمينه دوام باتري دارد و در زمينه هاي بهداشتي و ورزشي نيز فعاليت داشته است. 

تركيبي از اين دو ويژگي باعث شده است كه بتواند طيف وسيعي از محصولات رقابتي را توليد كند ، سري HUAWEI WATCH GT 2 و HUAWEI Talkband B6 از بهترين ها در محدوده ساعت هاي هوشمند هستند.

فراموش نكنيم كه موفقيت محصولات پوشيدني هواوي اتفاقي نيست بلكه نتيجه سالها تجربه در زمينه فناوري است. چندين عامل مختلف در موفقيت محصولات پوشيدني هواوي نقش داشته است. اين اقدامات شامل فعاليت و تحقيقات گسترده ، استفاده از برتري فناوري و تشويق كاربران براي افزايش استفاده از ساعتهاي هوشمند بود.

در طي انتشار گزارش IDC در سه ماهه دوم سال 2020 ، مشخص شد كه Huawei موفق شده است بيشترين سهم از بازار محصولات پوشيدني مچ را به دست آورد. لازم به ذكر است كه هواوي در شرايطي به اين مهم دست يافته است كه بازار پوشيدني مصرف كننده بسيار رقابتي است و اين موفقيت براي هواوي از ارزش بسيار بالايي برخوردار است.

هواوي در دنياي گوشي هاي هوشمند حرف هاي زيادي براي گفتن دارد و يكي از بازيگران اصلي اين صنعت محبوب است. اما اين شركت همچنين در دنياي پوشيدني هاي هوشمند به يك رهبر بازار تبديل شده است. پوشيدني هاي هواوي از زمان تولد با اولين ساعت هوشمند GT Series WATCH عملكرد خوبي داشته اند.

 اين سري به باتري هاي با دوام و نظارت دقيق حرفه اي بر داده هاي سلامت بدن مجهز شده است تا به كاربران در نظارت بر سلامتي خود با كيفيت بالاتر كمك كند. تجربه بهتر كاربر و تغيير سبك زندگي كه شامل ورزش بيشتر مي شود از جمله تأثيرات ساعت هاي هوشمند هواوي بر روي كاربران است.

سري HUAWEI WATCH GT علاوه بر اينكه تجربه كاربر را در ورزش و نظارت بر سلامتي بسيار افزايش مي دهد ، قادر به پاسخگويي به نيازهاي عمومي جامعه براي نظارت مستمر و لحظه هاي سلامتي است.

نام ساعت هوشمند Huawei Watch GT از ماشين هاي مسابقه اي GT الهام گرفته شده است. درست مانند اتومبيل هاي سري GT با سابقه اثبات شده در صنعت خودرو ، اين ساعت هاي هوشمند در زمينه هايي مانند دوام ، كارايي و قابليت اطمينان پيشرو هستند.

 Huawei ضمن تحقيق درباره ارتقا technology فناوري خود ، در بهبود تجربه كاربر سرمايه گذاري كرده است. توسعه مداوم محصولات هواوي باعث تعجب كاربران شده و آن را به عنوان رهبر بازار محصولات پوشيدني معرفي كرده است.

ساعت هوشمند بايد به عنوان محصولي مجهز به باتري با ظرفيت بالا باشد تا براي مدت طولاني روي مچ دست استفاده شود. اين نه تنها براي دستگاه هاي پوشيدني ، بلكه براي كاربران نيز يك چالش بزرگ است. HUAWEI WATCH GT ، كه در شرايط آزمايش تا دو هفته عمر باتري دارد ، توانسته استاندارد جديدي را براي ماندگاري طولاني باتري براي ساعت هاي هوشمند تعيين كند.

Pro WATCH GT 2 همچنين امكان نظارت بر خون SpO2 را در طول روز فراهم مي كند. توانايي مقابله با چالش هاي نظارت مستقيم بر سطح اكسيژن خون با استفاده از يك طراحي ابتكاري و سبك با الگوريتم هاي اكسيژن رساني خون.

با كمك ساعت هاي هوشمند Huawei Watch GT 2 سري ، كاربران مي توانند بلافاصله ميزان اشباع اكسيژن خون ، ضربان قلب و ميزان استرس را كنترل كنند. اين ويژگي به كاربران امكان مي دهد تغييرات در بدن خود را ارزيابي كرده و سلامت خود را بهتر مديريت كنند.

ساعت هوشمند سري HUAWEI WATCH GT نيازهاي مختلف كاربران را برآورده مي كند و افراد بيشتري را به ورزش و كنترل سلامتي خود ترغيب مي كند. در حال حاضر ، HUAWEI WATCH GT 2 عمر باتري طولاني دارد و مسئوليت برنامه هاي ورزشي و سلامت كاربر را بر عهده دارد. اين ساعت همچنين داراي 100 برنامه مختلف ورزشي است كه باعث محبوبيت آن در بين مصرف كنندگان جوان شده است.

 Huawei داراي چندين موسسه تحقيقاتي در سراسر جهان است كه بيش از 10 مورد از آنها موسسه تحقيقاتي در زمينه پوشيدني هاي هوشمند هستند. در نتيجه مي توان تجارت پوشيدني هوشمند هواوي را به عنوان يك منبع تحقيقاتي مشهور در جهان شناخت كه يكي از ارزشهاي جهاني هواوي است.

 HUAWEI WATCH GT 2 Pro حرفه اي ترين ساعت هوشمند اين سري است كه جامع ترين و حرفه اي ترين تجربه را در زمينه ورزش و كنترل سلامتي به كاربران خود ارائه مي دهد. در نتيجه ، كاربران اين ساعت هوشمند بهترين و بيشترين كنترل را بر سلامتي خود دارند.

ساعت هوشمند WATCH GT سري هواوي با يك مدل اختصاصي جديد به نام WATCH GT 2 Porsche Design تكميل مي شود. اين مدل همزمان با عرضه جهاني HUAWEI Mate 40 به بازار مصرف عرضه مي شود و به عنوان بالاترين و لوكس ترين مجموعه شناخته مي شود.

اين مدل لوكس تركيبي از فناوري نوآورانه و طراحي آينده نگرانه پورشه است. اين تركيب نيازهاي خاص و سليقه مصرف كننده متشخص را در طراحي زيبا هدف قرار مي دهد. ساعت هوشمند WATCH GT 2 Porsche Design وارد دوره جديدي از طراحي ساعت هاي هوشمند شده است.

منبع خبر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.