غربال هپا چه مي‌باشد

بهترين اخبار فناوري - ساختمان - ورزشي - بازار - فروش و ....

غربال هپا چه مي‌باشد

غربال هوا وسيله اي است كه سبب جذب ذرات ريز و معلق و ناخالصي هاي مو جود در هوا مي شود .

غربال هپا چه مي‌باشد

غربال هوا وسيله اي است كه سبب جذب ذرات ريز و معلق و ناخالصي هاي مو جود در هوا مي شود . بيشتر غربال هاي هوا از سلولز فعاليت آوري شده كه با فيبر هاي تصنعي مخلوط گرديده اند ساخته ميگردند و در وسايلي متفاوتي نظير جارو برقي , خنك كننده گازي اسپليت , تصفيه هوا , خودروها تلاش دارا هستند و در اشكال متمايز با ساختار و كيفيت گوناگون ساخته ميشوند .

موسسات اكثري اشكال غربال با تكنولوژي و دانش روز , با جذب مختلف نظير غربال هوا هپا , غربال هوا كاغذي , غربال هوا اسفنجي , غربال هوا كربني را ساخت و به بازار عرضه مي كنند . امروزه يكي غربال هاي كاربردي در وسايل سرمايشي و گرمايشي غربال هپا هست .

در فضا منزل و دفتر هوايي كه شما تنفس مي كنيد دربردارنده آلاينده هايي نظير ذرات ريز آويزان , گرد و غبار , پرز گليم بافت و ذرات خاك هست و به راحتي وارد دستگاه تنفسي بشر ميشوند به مرور زمان قابليت پيدايش مشكلاتي نظير آسم و حساسيت را خصوصا در اشخاص حياتي نظير سالخوردگان و كودك ها ارتقا ميدهند .

امروزه موسسات اثاثيه خانگي در وسايلي كه دمش و دهش هوا دارااست و دارنده غربال مي‌باشند نظير خنك كننده گازي اسپليت , تصفيه هوا , جارو از غربال هپا به كار گيري مي كنند همينطور اين غربال در موضوع هاي ديگري نظير آزمايشگاه و صنعت كاربرد داراست .

ساختار غربال هپا به‌اين شكل است كه الياف پليمري مختص مثل الياف شيشه اي , فايبر گلاس به صورت تصادفي و نامنظم درهم فشرده گرديده اند دارنده منافذ ريزي مي باشند و در هنگام عبور جريان هوا از غربال هپا ذرات بزرگتر از ۰ . ۰۳ ميكرون در غربال باقي مي ‌مانند .

غربال هپا در معناي حذف ذرات آويزان هوا با همت بالا ميباشد , براي ارتقاء تلاش و جذب اكثر , غربال هپا را به طور آكاردئوني تا مي نمايند براين اساس حجم متعددي از غربال در يك قسمت كوچك فشرده مي شود .

انگيزه به كارگيري از غربال هپا در وسايل حذف ريزترين ذرات آويزان در هوا ميباشد , پباده سازي غربال هپا به صورتي است كه به هنگام عبور هوا به سه شيوه مسدود كردن , گير افتادن , تكثير و پراكندگي انجام مي پذيرد .

غربال هپا به علت داشتن لايه هاي مختلف و گوناگون , با عبور جريان هوا كه دربردارنده ذرات ريز و درشت آويزان مي‌باشد ذرات با قطر 100 نانومتر در غربال باقي مي‌مانند و جريان هوا به طور شعاعي از غربال ادامه دارااست و ازآنجاكه بافت غربال هپا متراكم است , ذرات بزرگتر از ۱ ميكرون در الياف متراكم غربال گير مي افتند البته هوا عبور مي كند و در تراز پايان ذرات كوچكتر از ۰ . ۱ ميكرون به‌ طور مداوم تغيير‌و تحول جهت ميدهند و در يك مسير نامنظم تكان ميكنند .

اين جور جنبش سبب ميگردد تا سرعت نشر آن ها كم شده و احتمال گير افتادنشان در غربال هپا ارتقاء مييابد و بنابراين غربال هپا ريزترين ذرات جانور در هوا را تصفيه مي نمايد و هواي منزه و عاري از آلاينده را براي شما آماده مي‌نمايد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.