تشخيص تركيدگي لوله آب با دستگاه در تهران

بهترين اخبار فناوري - ساختمان - ورزشي - بازار - فروش و ....

تشخيص تركيدگي لوله آب با دستگاه در تهران

تشخيص تركيدگي لوله آب با دستگاه در تهران
تشخيص تركيدگي لوله آب با دستگاه در تهران در سايت تشخيص كار با كمك بهترين تشخيص كاران از سراسر تهران به صورت شبانه روزي و ۲۴ ساعته و بدون تعطيلي انجام مي شود.

تشخيص تركيدگي لوله آب با دستگاه در تهران
تشخيص تركيدگي لوله آب با دستگاه در تهران در سايت تشخيص كار با كمك بهترين تشخيص كاران از سراسر تهران به صورت شبانه روزي و ۲۴ ساعته و بدون تعطيلي انجام مي شود.

شما هم با اين مشكل سرو كار داريد امروزه در هر خانه اي اين مشكل كمتر يا بيشتر وجود دارد و باعث نگراني هاي خيلي از مردم شده است ما قصد داريم در سايت تشخيص كار براي شما راه حل اساسي به شما كاربران بدهيم تا بتوانيد به خوبي مشكل خود را در كوتاه ترين زمان حل كنيد.

نگران هيچ چيز نباشيد. ما مي دونيم كه اين مشكل باعث به وجود آمدن نم و رطوبت در ديواره ها و خانه هايتان مي شود و شما دغدغه لوازم و اثاثيه خود را داريد و هر كس هم باشد نگران مي شود. تركيدگي لوله ها اتفاقي است كه باعث مشكلات ساختاري و سلامت مردم و وجود نم و رطوبت در محل كار يا زندگي مي شود.

ما در سايت تشخيص كار به شما قول مي دهيم كه همراه شما باشيم و هيچ خسارتي به خانه و لوازم خانه شما وارد نشود. فقط توجه كنيد تنها كاري كه مي كنيد خيلي زود و سريع با ديدن نشانه هاي مثل نم و رطوبت با اين شماره تماس بگيريد.

تجهيزات تشخيص تركيدگي لوله آب چه كمكي به ما مي كند؟
شايد براي شما هم پيش بيايد كه پيدا كردن محل نشت براي شما مشخص نباشد و مي توان گفت شايد با وجود مانع هايي مثل كف پوش ها ، كاشي و سراميك ها ، ديوارها و كابينت ها باشد.

اينجاست كه مي توان گفت نا اميد نشويد. سايت تاسيسات سرويس با خدمات تشخيص تركيدگي لوله آب با دستگاه كار شما را راه بياندازد. چرا كه تجهيزات تشخيص تركيدگي لوله و نشت به صورت پيدا كردن محل نشتي در ساختمان بدون هيچ خرابي انجام مي شود.


مشكلات نشت و تركيدگي لوله هاي آب :
يكي از مشكلات رايج اين لوله هاي وجود پنهان بودن نشتي آب در لوله هاست:

• تركيدگي لوله آب را مي توان با زياد شدن قبض آب و مبلغ بيش از اندازه آن و مديريت در خانه را بهم زد.

• تركيدگي لوله در سيستم گرمايشي ( پكيج ) مي تواند محيط گرم و نرم خانه شما را دچار مشكل كند .

• تركيدگي در لوله هاي اصلي مي تواند باعث نشست زمين در پاركينگ ها ، حياط ، باغ ها ، ويلا ها و خانه هاي شما بشود.

• تركيدگي داخلي لوله هاي آب در سيستم گرمايشي از كف و سيستم گرمايشي در پكيج باعث خسارات بزرگي و مشكل قابل توجه اين است كه اين تركيدگي پنهان باشد و خرابي به بار ميايد.

• شما و خانواده تان دچار بيماري و حساسيت هايي و…. از وجود نم و رطوبت به شما وارد مي شود.

• محل بروز نشتي مي تواند محل مناسبي براي لانه كردن حشراتي باشد كه در محيط تاريك در ديوارها باعث رشد و زياد شدن آن ها شوند مخصوصا سوسك.

• نشت در موتور خانه ها مي تواند باعث كم شدن فشار در سيستم شود و اين يك نشت پنهان در موتور خانه است. براي پيدا كردن نشت هاي پنهان كار كمي دشوار است. ولي با دستگاه تشخيص تركيدگي لوله آب اين كار در كمترين زمان ممكن حل مي شود.

• نشت آب يك چيز كوچكي به نظر ما مي رسد. ولي به سرعت مي تواند باعث يك مشكل خيلي بزرگ و با هزينه خيلي بالا تبديل شود.


روش هاي قديمي تشخيص تركيدگي لوله:
روش سنتي:
روش هاي زيادي براي تشخيص تركيدگي لوله وجود دارد تعميركاران سنتي براي پيدا كردن محل نشتي مورد نظر آن محل را مي كندند و محل نشت را پيدا مي كردند. اما دستگاه تشخيص تركيدگي لوله آب اين مشكل را حل كرده و بدون هيچ خرابي و خسارتي اين كار را براي شما حل مي كند.


روش هاي پيشرفته و جديد تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه:
موارد زير چهار روش از تكنولوژي پيشرفته تركيدگي لوله است كه محل را در عرض مدت كم مشخص مي كند.

۱-دوربين هاي حرارتي تصويري
۲-دستگاه مافوق صوت تشخيص تركيدگي لوله
۳-گازهاي ردياب
۴-دستگاه نويز كورلاتور


۱-دوربين هاي حرارتي تصويري:
اين دوربين ها براي نمايش هر گونه نم و رطوبت و گرما از ديوار يا كف ساختمان را پيدا مي كند و مسير خط لوله هاي سرد و گرم را با استفاده از اسكن حرارتي را از هر سطحي بررسي مي كند.

۲-دستگاه مافوق صوت تشخيص تركيدگي لوله آب:
از اين دستگاه تشخيص تركيدگي لوله براي تشخيص محل دقيق تركيدگي از طريق گوش دادن مشخص مي شود. يعني به وسيله اين دستگاه مي توان محل نشت داخلي و خارجي را با عمق ۲٫۵ متر از سطح زمين تشخيص داد با اين دستگاه محل دقيق را بدون حفاري و كنده كاري ديوارها ، پاركينگ و باغ ها را پيدا كرد.


۳-گاز هاي ردياب:
اين دستگاه گازهايي از تركيب هيدروژن و نيتروژن هستند. اين گاز در يك فشار به سمت لوله ها مي رود. از اين گازها مي توان كوچك ترين نشتي هاي آب را مشخص كرد.
براي اينكه مولكول هاي گاز كوچك تر و سبك تر از مولكول هاي آب هستند و بعد از وارد شدن گاز از محل نشت به بيرون رانده مي شوند. ( اين دستگاه نشت هاي خيلي ريز و كوئچك را به خوبي انجام مي دهد ).

۴-دستگاه نويز كورلاتور
اين دستگاه براي تشخيص تركيدگي در لوله هاي اصلي شبكه آب زير زميني استفاده مي شود و تا طول ۶۰۰ متر استفاده مي شود. اين دستگاه ها محل نشت و جهت آن را در منطقه هاي بزرگ مانند: پاركينگ ها ، جاده ها ، فرودگاه ها و مزارع از آن استفاده مي كنند.

تشخيص تركيدگي لوله آب با دستگاه باعث صرفه جويي در هزينه و تخريب كمتر نسبت به روش هاي سنتي تشخيص تركيدگي و نشت لوله هاي آب مي شود.

 

مزاياي دستگاه تشخيص تركيدگي لوله آب:
• نشت لوله را بدون خرابي تشخيص مي دهد.
• محل نشت را در يك متر مربع در سطح زمين مشخص مي كند.
• باعث كاهش در هزينه هاي قبض آب شما مي شود.
• از آسيب ديگي بيشتر ساختمان شما جلوگيري مي كند.
• از بيشتر شدن خرابي در اندازه مورد نظر جلوگيري مي كند.


خدمات تشخيص تركيدگي لوله و رفع نم و رطوبت در سايت تشخيص كار در مكان هاي مختلفي آماده به خدمت رساني است. از جمله: خانه ها ، ويلا ها ، مراكز دولتي ، آپارتمان ها ، مراكز تجاري و…

مي توانيد با ما تماس بگيريد و از خدمات ما استفاده كنيد ما در تمام نقطه تهران و شهرستان ها و استان البرز به شما خدمات رساني مي كنيم.
فقط كافيست با اين شماره تماس بگيريد.



خدمات ما :
• تشخيص تركيدگي لوله آب با دستگاه
• رفع نم و رطوبت
• نصب لوله كشي
• تعمير لوله هاي فاضلاب و لوله آب
• رفع گرفتگي لوله ها
• نصب سيستم هاي گرمايشي


خدمات تشخيص تركيدگي لوله آب با دستگاه حرفه اي و مدرن توسط بهترين سرويسكاران در تهران انجام مي شود. سرويسكاران ما به صورت شبانه روزي و ۲۴ ساعته آماده خدمت رساني مي باشند.

سرويس كاران ما بعد از اولين تماس شما در كمتر از نيم ساعت اعزام مي شوند.

شماره تماس همراه: ۰۹۱۲۸۶۰۴۸۳۸ پاييزي

شماره تماس ثابت واحد پشتيباني: ۲۶ ۶۸ ۵۸  ۰۲۱۴۴

 

منبع: تشخيص تركيدگي لوله آب با دستگاه - تشخيص كار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.