نصب توالت فرنگي چگونه انجام مي شود؟

بهترين اخبار فناوري - ساختمان - ورزشي - بازار - فروش و ....

نصب توالت فرنگي چگونه انجام مي شود؟

نصب دستشويي فرنگي چه طور انجام مي شود؟

دستشويي فرنگي يك كدام از گونه هاي سرويس بهداشتي هاست كه نظير صندلي استفاده ميگردد . به كارگيري از دستشويي هاي فرنگي در منازل مسكوني , هتل ها و بيمار‌ستان ها معمول و به هم پيوسته است .

نصب دستشويي فرنگي چه طور انجام مي شود؟

دستشويي فرنگي يك كدام از گونه هاي سرويس بهداشتي هاست كه نظير صندلي استفاده ميگردد . به كارگيري از دستشويي هاي فرنگي در منازل مسكوني , هتل ها و بيمار‌ستان ها معمول و به هم پيوسته است .

اتصال اين دستشويي ها به كانال فاضلاب نياز به سيفون ندارد , چون آنان خود دارنده سيفون ميباشند و به همين علت به آنان سيفون سرخود ميگويند .


هنگامي كه شما بخشي از پوست يا اين كه ناخن را پايين فشار قرار مي دهيد و بازدارنده وصال خون به آن نصيب گرديد , چه اتفاقي مي افتد؟ كم خوني يا اين كه ايسكمي سبب مي شود آن بافت را نابود فرمائيد .

وقتي كه شما روي دستشويي هاي اهل ايران مي نشينيد , در واقع به مفصل خويش فشاري را وارد مي‌كنيد و سبب ايسكمي آن مي‌شويد . همينطور جلوي چرخش مايع مفصلي را نيز ميگيريد و به آن صدمه مي زنيد .

براي شست شوي دستشويي فرنگي عموما از مخزن فشاري روي آن به كار گيري مي شود . مخزن برخي از سرويس بهداشتي هاي فرنگي غير وابسته از آن است و بعضا هم به طور يك دست مي‌باشد . بخش اعظم دستشويي هاي فرنگي دارنده يك حلقه پلاستيكي جهت نشستن بر روي پياله و يك درب پلاستيكي لولايي هستند .


اولي عمل جهت نصب دستشويي خارجي در آوردن پيچ و واشرهاي سابق است . با به كار گيري از پيچ‌گوشتي دوسو اجازه ندهيد رينگ مومي سابق و هر گونه كثيفي با پوست شما برخورد نمايد و براي شما نقص‌ ساز شود .

هم‌چنين شايد مقداري گاز فاضلاب در آن محدوده وجود داشته باشد كه مسلما مي بايست از استشمام آن دوري كنيد تا در گير ايراد نشويد . شما مي توانيد اين مورد را با قرار دادن يك كهنه در داخل دهانه حل فرماييد تا ديگر گازهاي فاضلاب به خارج از چاه روش نيابند .

 

روش نصب توالت فرنگي در ساختمان ها بايد توسط فردي انجام شود كه تجربه بسيار زيادي در اين كار داشته باشد. در تهران افراد زيادي هستند كه اين خدمات را نجام مي دهند. اما پيدا كردن كسي كه قابل اعتماد باشد و بتوانيد در صورت خرابي دوباره با او تماس بگيريد و او براي تعمير دوباره بيايد كار سختي هست.

 

نهايت بايد از مجموعه هايي كمك بگيريد كه خدمات كامل تاسيسات ساختماني را در تهران انجام مي دهند.

 

اشكال سرويس ها مرتبط با دستشويي

  • نصب سرويس بهداشتي خارجي تمام مارك ها
  • نصب دستشويي خارجي در منازل , كمپاني , اداره ها , هتل و…
  • نصب بوگير دستشويي خارجي
  • نصب سيفون دستشويي خارجي
  • تهيه سيفون دستشويي خارجي
  • تبديل دستشويي اهل ايران به دستشويي خارجي


در بعضي اوقات بعضا از همياران براي نصب سرويس بهداشتي خارجي از پيچ براي مهار كردن روي زمين به كارگيري مي نمايند كه به جهت ترك كردن كف سرويس يا اين كه احتمال رخنه‌ شدن قير انبان يا اين كه آب رفتن به ذيل سراميك اصلاً اين فعاليت سفارش نمي‌شود و شايسته ترين روش به عبارتي چسب آكواريوم است

مكانيزم دستشويي هاي خارجي يك تكه گردابي و يك تكه واترجهت كاملا و طبق استانداردهاي اضطراري درمحل كارگاه روي متاع نصب شده است . در ضمن به منظوربهبود تلاش مكانيزم مرحله آب مخزن هم تهيه و تنظيم شده‌است . فلوتر براساس فشارآب حيطه مجددا تهيه شود .


ابزارهاي موردنياز نصب سرويس بهداشتي فرنگي

  • دستشويي خارجي با مخزن و نشيمن‌گاه
  • جا پيچي از روي اراده , البته با آن امور سهل و آسان ميشود.
  • پيچ‌گوشتي دوسو
  • پيچ‌گوشتي چهارسو
  • انبردست يا انبر
  • آچار فرانسه
  • درزگير حمام/ آشپزخانه
  • سكه ( ارزان‌تر از لايي‌هاي سرويس بهداشتي فرنگي )
  • رينگ مومي با پيچ
  • شيلنگ رابط دستشويي فرنگي

 


مسافت اضطراري در ميان بدنه ديوار كاشي كاري شده تا راس لوله فاضلاب دستشويي خارجي , بايد اضافه از 25 سانتي متر باشد و مسلما گذشته از مبادرت به خريد دستشويي خارجي , مي بايست به‌اين نكته دقت كرد .


به دليل آن كه عدم اعتنا به‌اين زمينه , مشكلاتي را در نصب مواجه بوجود مي‌آورد و در كمي از تايم ها , نصب را ناممكن مي نمايد . رعايت مسافت مطلوب در بين ديوار تا مجراي خروجي اين دستشويي ها , به صورت بيشتر سبب كارايي مطلوب آنها مي شود .


يكي‌از مهم‌ترين عواملي كه در نصب سرويس بهداشتي خارجي مي بايست به آن اعتنا داشته باشيد , مسافت ي مطلوب في مابين ديوار تا مجراي خروجي دستشويي خارجي يعني ديواري كه سرويس بهداشتي نزديك آن نصب مي شود است , چرا‌كه كه‌اين مسافت مهم‌ترين ادله كارايي درست آن است . مطلوب ترين مسافت براي اين مراد 30 سانتي متر است .

مطلقا مي بايست اعتنا داشته باشيد هنگامي كه ميخواهيد از چسب به كارگيري فرمائيد حتماً زمين كاملاً كم آب و پاك باشد , و تا 24 ساعت از آن سرويس به كارگيري نشود تا كاملاٌ كم آب شود .

مي توانيد به جاي يك بست پلاستيكي از يك قطعه كوچك درزگير به كار گيري فرماييد تا فعاليت شما راحت‌تر شود . به‌اين نكته دقت نمائيد كه عمده كف‌ها ناهموار و ناصاف مي باشند و اين قضيه سبب ساز حركت خوردن سرويس بهداشتي خارجي مي شود و در آينده ايراد ساز خواهد شد . ميتوانيد با يك سكه تراز زيرين كاسه را تهيه و تنظيم كرده و اين خلل را حل نمائيد تا براي شما اختلال توليد نكند .

براي بلند كردن سرويس بهداشتي خارجي از پيچ‌گوشتي دوسو به كار گيري فرماييد . يك سكه يا اين كه چندين سكه را در ذيل سرويس بهداشتي قرار داده و آن را تهيه و تنظيم نماييد تا به ميزان متبوع رسد . اين فعاليت از جنبش ميل كردن سرويس بهداشتي خارجي خودداري كرده كه سبب ساز جابه‌جا شدن سرويس بهداشتي مي شود . ولي احتمال دارد براي اين عمل از واشرهاي فلزي به كارگيري فرمائيد كه آن نيز بلامانع است . نقص‌ واشرهاي فلزي اين است كه دارنده اندازه‌هاي متنوعي نيستند .


چه‌گونه بوگير دستشويي فرنگي را نصب كنيم؟

بوگير سرويس بهداشتي خارجي تنوع متعددي دارااست . بعضا از اين بوگيرها بصورت ژله‌اي مي‌باشند و فقط بر روي تراز عمل تعبيه ميگردند و بعضي دارنده لوله‌اي ميباشند كه در باطن لوله فاضلاب قرار ميگيرد . ضمن اين‌كه بعضي از اين بوگيرهاي دارنده لبه‌هايي براي بستن پيچ ميباشند و بعضي اين سوراخ‌ها و لبه‌ها را ندارند .


بوگير سرويس بهداشتي فرنگي‌هاي ژله‌اي كه اتصال لوله و جاي پيچ ندارند

براي نصب اين بوگيرها بايستي كناره لاستيكي بوگير را به دور لوله به صحت بياندازيد . براي اين عمل در آغاز حريم لوله را با چسب اكواريومي آنتي باكتريال به خوب يآغشته فرمائيد و آن گاه بوگير را روي آن قرار دهيد . آن‌گاه پاره اي با دست فشار دهيد تا بوگير بي نقص در جاي خويش قرار بگيرد .


چه طور شلنگ سرويس بهداشتي فرنگي را نصب كنيم؟

براي نصب كردن شيلنگ ارتباط دهنده يك سر شيلنگ را به فلكه متصل به ديوار و سر ديگر آن را به مخرن متصل فرماييد تا عمل به اتمام برسد . بخش اعظم فلكه‌ها ۱ . ۵ سانتي‌متر و دهانه مخزن‌ها ۲ . ۱ سانتي‌متر مي‌باشند و بايستي به‌اين نكته توجه كرد . پيش از فراهم نمودن شيلنگ مسافت در بين مخزن و ديوار را اندازه‌گيري فرماييد تا در گير نقص‌ نشويد .

نكته قابل توجه : درزگيري سرويس بهداشتي خارجي و سراميكها فعاليت فراوان مهمي است . اين عمل براساس آيين‌نامه‌هاي ساختماني صورت مي گيرد و از جمع‌شدن كثيفي در‌اين قسمت پرهيز مينمايد . در واقع اين فعاليت ضمانت كننده تميزي و پاكيزگي سرويس بهداشتي خارجي است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.