لوله كشي روكار و توكار آب

بهترين اخبار فناوري - ساختمان - ورزشي - بازار - فروش و ....

لوله كشي روكار و توكار آب

لوله كشي روكار و توكار آب

لوله هاي عمودي و افقي معايب بزرگي هستند كه نماي  فضاي داخلي شما را مخدوش مي كنند براي جلوگيري از اين امر هميشه نياز به پوشاندن آن ها نيست، به سادگي آن ها را رنگ بزنيد اين رنگ ها مي توانند در تركيب با ساير عناصر شما در فضا باشند و فضاي متفاوتي را براي شما خلق كنند حتي مي توانيد از بافت هاي مختلف براي روكش كردن آن ها استفاده كنيد و لذت ببريد.

لوله كشي روكار و توكار آب

لوله هاي عمودي و افقي معايب بزرگي هستند كه نماي  فضاي داخلي شما را مخدوش مي كنند براي جلوگيري از اين امر هميشه نياز به پوشاندن آن ها نيست، به سادگي آن ها را رنگ بزنيد اين رنگ ها مي توانند در تركيب با ساير عناصر شما در فضا باشند و فضاي متفاوتي را براي شما خلق كنند حتي مي توانيد از بافت هاي مختلف براي روكش كردن آن ها استفاده كنيد و لذت ببريد.

 


سوال هاي مهم در رابطه با داكت لوله كشي

  • هزينه داكت لوله كشي چقدر است ؟
  • چرا داكت لوله روكار انجام مي شود ؟
  • آيا مي دانيد نيروهاي خدمت از ما براي ارائه خدمات داكت لوله روكار چه ويژگي هايي دارند ؟
  • چگونه مي توان خدمات داكت لوله كشي را درخواست داد ؟
  • خدمت از ما اين خدمت را در چه شهرهايي ارائه مي شود ؟
  • آيا مي دانيد لوله كشي روكار چه ويژگي هايي دارد ؟



انواع لوله كشي آب بر اساس محل قرارگيري لوله ها


لوله كشي توكار آب : در اين نوع با توجه به نقشه لوله كشي ، لوله ها را در زير خاك و در جاي مناسب دفن مي كنند. از مزاياي اين نوع لوله كشي ديده نشدن لوله ها است.

لوله كشي روكار آب : در اين نوع لوله كشي ، لوله و اجزاي آن را از گوشه ديوار و با فاصله ي مناسب از هم قرار مي دهند. از مزاياي اين نوع لوله كشي آب ثابت ماندن فشار آب ، دسترسي آسان به سيستم لوله كشي و عدم تخريب ديواره ها و كف است.



اجراي لوله كشي آب روكار
در ساختمانهاي قديمي به علت قديمي ساخت بودن ساختمان و استفاده از لوله هاي اهني به مرور زمان لوله ها ازبين ميروند و باعث هزينه هاي زيادي ناشي از نشت اب ميشوند به همين منظور بهترين راه حل براي اين مشكل روكار كردن لوله كشي هست. ما اين كار را براي شما به نحوه احسن انجام ميدهيم.



چه مواقعي به متخصص لوله‌كش ساختمان نياز داريم؟
همه‌ي ما ممكن است به دلايل مختلفي دنبال لوله‌كش ساختمان باشيم؛ زيرا اگر لوله‌هاي آب ساختمان مشكل پيدا كنند، زندگي ما را تحت تأثير قرار مي‌دهند و ممكن است سختي‌هاي زيادي را برايمان به وجود بياورند.

 

به همين دليل هروقت كوچك‌ترين مشكلي در سيستم لوله‌كشي ساختمان مشاهده كرديد، بايد آن را تعمير كنيد؛ اما معمولاً در مواقع زير به دنبال لوله‌كش فاضلاب و آب هستيم:

 

  •     اگر به لوله‌كشي آب ساختمان نياز داشته باشيم.
  •     اگر به لوله‌كشي فاضلاب خانگي نياز داشته باشيم.
  •     اگر قسمتي از لوله‌ها خراب شده باشد و نياز به تعمير آن باشد.
  •     اگر لوله‌هاي آب و فاضلاب داراي نشتي، شكستگي و تركيدگي باشند و به تعمير و تعويض آن‌ها نياز باشد.


چرا داكت لوله روكار  انجام مي شود ؟
در موقعيت هايي كه از نظر لوله كش ساختمان اجراي لوله كشي توكار ممكن نيست و يا هنگامي كه نياز به تعويض لوله هاي توكار مي باشد اما ما به دليل كارهاي بنايي كه بعد از لوله كشي نياز است توانايي انجام لوله كشي توكار را نداريم مجبور به انجام لوله كشي روكار مي شويم .لوله كشي روكار آب و يا لوله كشي روكار شوفاژ معايبي دارد كه مهم ترين آن تحت تاثير قرار دادن ظاهر ساختمان مي باشد .


خدمت از ما براي پوشاندن لوله كشي روكار راه حلي در نظر گرفته است و آن استفاده از داكت لوله روكار مي باشد كه شما مي توانيد به سادگي به كمك داكت كشي ، لوله هاي روكار را پوشش دهيد و حتي با خلاقيت به كمك داكت ها دكوراسيون منزل خود را متفاوت و به روز كنيد .

اگر داكت ها و يا لوله هاي بزرگي را در فضاي خود داريد بهترين راه كار براي شما استفاده از يك رنگ سفيد و براق براي آن است، به خوبي مي توانيد با اين روش ظاهر زمخت و بي قواره ي لوله ها و داكت هاي خود را تبديل به يك نماي مدرن و خاص كنيد.


آيا مي دانيد لوله كشي روكار چه ويژگي هايي دارد ؟
همانطور كه گفتيم در مواقعي كه ما توانايي اجراي لوله كشي به صورت توكار را نداشته باشيم مي بايست از لوله كشي به صورت روكار استفاده كنيم كه از مزاياي آن مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  •     راحتي در اضافه كردن انشعابات لوله ها
  •     تغيير در سيستم لوله كشي
  •     قيمت ارزان تر از لوله كشي توكار
  •     احتمال كمتر در پوسيدگي لوله ها



لوله كشي آب به روش كلكتوري


لوله كشي كلكتوري از بهترين روش هاي لوله كشي است كه در اجراي آن از لوله هاي 5لايه استفاده مي شود. در جعبه ي كلكتور ، يك كلكتور قرار گرفته شده و براي هر مصرف كننده يك لوله آب كشيده مي شود. از مزاياي اين نوع لوله كشي مي توان به موارد زير اشاره كرد:

 

  •     مي توان آب هر فضايي را كه لازم نداريم قطع يا وصل كرد
  •     مي توان آب سرد و گرم مصرفي هر قسمت را از يكديگر جدا كرد
  •     بين تمامي فضا ها فشار آب مناسب و متعادل برقرار كرد

 

در مواقعي كه در آب سرد و گرم فضايي مشكل به وجود آمده است و در همان زمان در جايي ديگر آب وجود دارد ، مي توان اين آب سرد و گرم را قطع كرد و از آن فضايي كه آب دارد استفاده كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.