تشخيص نشتي لوله آب تهران و كرج چگونه اتفاق ميفتد؟

بهترين اخبار فناوري - ساختمان - ورزشي - بازار - فروش و ....

تشخيص نشتي لوله آب تهران و كرج چگونه اتفاق ميفتد؟

تشخيص نشتي لوله آب تهران و كرج چگونه اتفاق ميفتد؟

لوله كشي ساختمان در زمستان ممكن است دچار يخ زدگي شود و لوله ها يخ بزنند و اين يخ زدگي احتمال تركيدگي لوله را در لوله بالا مي برد و اگر چه عمر لوله ها بالا باشد ممكن است به مرور زمان لوله ها دچار پوسيدگي شوند.

تشخيص نشتي لوله آب تهران و كرج چگونه اتفاق ميفتد؟

لوله كشي ساختمان در زمستان ممكن است دچار يخ زدگي شود و لوله ها يخ بزنند و اين يخ زدگي احتمال تركيدگي لوله را در لوله بالا مي برد و اگر چه عمر لوله ها بالا باشد ممكن است به مرور زمان لوله ها دچار پوسيدگي شوند. لوله هاي پوسيده بسيار آسيب پذير هستند و ممكن است ترك بردارند و باعث نم و رطوبت در ديوار و يا سقف شوند.


بررسي هزينه تشخيص تركيدگي لوله در تهران جنس لوله هاتشخيص تركيدگي لوله در تهران و ساير شهرها متفاوت مي باشد و بسته به عواملي اين قيمت متفاوت مي باشد، از جمله اين عوامل مي توان به جنس لوله هاي بكار برده شده در لوله كشي و محل تركيدن لوله اشاره كرد.

 

اينكه محل تركيدگي لوله حتي در ظاهر ساختمان هم مشخص نيست و هيچ گونه نم و رطوبتي بر روي ديوار و يا سقف و كف ساختمان ديده نمي شود، اين مساله، كار را براي تشخيص كار دشوار تر كرده و بايد كل ساختمان را با كمك دستگاه تشخيص تركيدگي لوله جستجو كند تا محل تركيدن لوله مشخص شود، به همين دليل در چنين مواردي هزينه تشخيص تركيدگي لوله بيشتر از مواقع عادي مي شود.

تشخيص نشتي لوله شبانه روزي تشخيص تركيدگي لوله و نشت لوله به صورت عمده در ايران با دستگاه هاي قديمي يا با گزاشتن يك لوله يا ليوان بر روي زمين انجام مي گرفت و درصد سعي و خطا در اين روش بسيار زياد بوده و خسارات بسياري را به همراه داشت .


لوله بازكني تهران با توجه به حقوق مشتري و خط مشي مديران خود دستگاه هاي ويژه اي را از كشورهاي مختلف از جمله آمريكا و ژاپن خريداري و پس از آموزش در اختيار پرسنل خود قرار داد .


با اين دستگاه تشخيص تركيدگي لوله بسيار دقيق انجام مي شود و درصدخطا بسيار پايين است و جاي نگراني براي شما مشتري گرامي باقي نخواهد ماند . چراكه اين دستگاه قادر است عمق و ميزان تركيدگي را نيز مشخص كند .

 



تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه چگونه انجام  مي شود؟

 
دستگاه هاي مخصوص ، با استفاده از گيرنده هاي خود كه روي سطح زمين قرار مي گيرند ، صداي حاصل از تركيدگي لوله را تشخيص داده و به مجريان كمك مي كنند تا تعميرات لازم را بدون تخريب انجام دهند. تشخيص تركيدگي لوله آب با دستگاه كار را بسيار آسان كرده است به شرطي كه توسط متخصصان حرف اي انجام شود.

 دستگاههاي تشخيص تركيدگي لوله يا نشت ياب ها معمولا بر اساس امواج، كار تشخيص را انجام مي دهند. اين دستگاهها مجهز به گيرنده هاي بسيار قوي مي باشند كه ميتوانند كوچكترين تركيدگي يا نشتي را در خطوط انتقال آب تشخيص دهند. اين دستگاهها با فرستادن امواج به محل هاي مختلف و برخورد آن به سطوح و آناليز آن توسط گيرنده دستگاه، محل تركيدگي را مشخص مي كنند.



روش كار دستگاه تشخيص تركيدگي لولهدستگاه تشخيص تركيدگي لوله داراي يك گيرنده و فرستنده امواج است. اين گيرنده و فرستنده كه درون يك محفظه‌اي به شكل كپسول قرار دارد.

اين كپسول را بايد بر روي لوله‌ها، ديوارها يا مكان مورد نظر حركت دهيد تا فرسنده امواج خود را طرف هدف مورد نظر بفرستد و سپس امواج بازكشتي را دريافت كند.

 

در اين عمليات با روشهاي خاص كامپيوتري توسط دستگاه نشت ياب، وجود ترك و نشتي درون لوله‌ها آشكار مي‌شود. در واقع روش كار كلي دستگاه نشت ياب يا دستگاه تشخيص تركيدگي لوله بر مبناي امواج است. شركت ايرانيان با افراد دوره ديده در آموزشگاه كار با دستگاه تشخيص تركيدگي را آموخته و تجربه كافي را براي اين كار به دست آورده اند شما مي توانيد با شركت ايرانيان تماس گرفته تا از اين افراد با تجربه خدمات مناسب دريافت كنيد.

رفع نم و رطوبت بدون خرابيتشخيص تركيدگي شمال تهران، رفع نم لوله فاضلاب و…. از جمله خدماتي است كه اطلاعات ارائه دهندگان اين سرويس ها در سايت فني كارا موجود است. پس در زمان تركيدگي لوله و يا نم و رطوبت ساختمان ديواره ها و يا نم زدگي سقف حتما علت نم زدگي را كشف كنيد و نسبت به رفع نم و رطوبت محيط سريعا اقدام كنيد چرا كه تركيدن لوله آب نه تنها سبب هدر رفتن انرژي مي شود، بلكه خسارات زيادي را نيز بدنبال خواهد داشت.



انواع دستگاه تشخيص تركيدگي لوله :

• تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه آكوستيك شبكه آب
• تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه راديويي شبكه آب
• تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه آكوستيك عقربه اي
• تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه آكوستيك تمام ديجيتال PICO
تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه در تهران , تشخيص تركيدگي لوله به صورت تضميني



مزاياي تشخيص تركيدگي لوله با دستگاه


پيدا كردن محل دقيق تركيدگي لوله به حداقل رسيدن هزينه ي بازسازي محلتعمير محل آسيب ديده ي لوله با كمترين آسيبصرفه جويي در وقت و انجام شدن كار در كمترين زمان ممكن

 اين دستگاه بدون ايجاد هيچ مشكلي، كار تشخيص را آسان و سريع نموده است. همچنين هيچگونه نيازي به تخريب بخشي از ساختمان يا كَنده كاري براي تشخيص محل دقيق تركيدگي لوله وجود ندارد. بعد از تشخيص محل تركيدگي با دستگاه، محل دقيق را بازكرده و رفع عيب مي گردد.

لزوم استفاده از دستگاه تشخيص تركيدگي لوله امروزه با پيشرفت تكنوروژي و وجود ابزارهاي مناسب مانند اين دستگاه به راحتي مي‌توان وجود نشت يا تركيدگي و حتي ترك خوردگي درون لوله‌ها را تشخيص داد.

 

با استفاده از اين دستگاه‌ها مي‌توان بدون ايجاد خرابي و تخريب ساختمان محل دقيق نشتي را پيدا كرد و اقدام به تعمير آن كرد. اگر دستگاه تشخيص تركيدگي لوله وجود نداشته باشد بالاجبار بايد اقدام به تخريب ساختمان كرد تا محل تركيدگي لوله و نشت آب را پيدا كرد اما با استفاده از اين دستگاه ديگر نيازي به خرابي نيست.

تشخيص تركيدگي لوله اگر در سيستم لوله كشي جديد اتصالات به خوبي وصل نشده باشد يا در اثر كاركرد زياد و پوسيدگي لوله هاي قديمي (چودن) , ديوار نم ميدهد.اگر محل نم به مدت طولاني باقي بماند در اثر فشار زياد آب سوراخ گشادتر شده و علاوه بر هدر رفتن آب باعث فرو ريختن ديوار يا سقف مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.