تعميرات كولر گازي غرب و شرق تهران

بهترين اخبار فناوري - ساختمان - ورزشي - بازار - فروش و ....

تعميرات كولر گازي غرب و شرق تهران

خدمات تعمير كولر هازي گازي در غرب و شرق تهران

 
در اين مطلب درباره خدمات تعمير كولر گازي و اسپيلت و موارد مربوط به آن صحبت خواهيم كرد. نكاتي هم در مورد سرويس و تعمير كولر گازي اشاره خواهيم كرد.


خدمات تعمير كولر هازي گازي در غرب و شرق تهران

 
در اين مطلب درباره خدمات تعمير كولر گازي و اسپيلت و موارد مربوط به آن صحبت خواهيم كرد. نكاتي هم در مورد سرويس و تعمير كولر گازي اشاره خواهيم كرد.


نمايندگي مجاز نصب،سرويس و تعمير كولر گازي در غرب تهران كليه امكانات مورد نياز مشتري را با بالاترين كيفيت ممكن به وي ارائه مي‌كند. از سرويس كولر گازي تا عيب يابي و تعميرات آن توسط تعميركاران با تجربه اين مركز انجام مي‌پذيرد.

 
با توجه به اين كه تعميركاران نمايندگي مجاز از دانش روز دنيا جهت  نصب ، سرويس و تعمير كولر گازي‌ در غرب تهران  گوناگون برخوردار هستند؛ بنابراين به راحتي مي‌توانيد دستگاه را جهت تعميرات كولر گازي به آن‌ها بسپاريد و پس از انجام سرويس‌هاي لازم از خنكي باد منتشر شده توسط آن بهره‌مند شويد.

 
با توجه به اين كه رضايت مشتري از مهم‌ترين نكات قابل توجه اين مركز است؛ بنابراين تعميركاران با مسئوليت پذيري كامل خدمات مورد نظر مشتري را به وي ارائه مي‌كنند.

 



ايا مشكلي هست كه خودم بتوانم بر طرف كنم؟

بله. ميتونيد قبل از درخواست جهت اعزام سرويسكار موارد زير را بررسي كنيد:

۱. اطمينان از پريز يا برق ورودي به كولر گازي. گاهي خود پريز خراب شده برق نميدهد.
۲. ايا فيلتر دستگاه كولر گازي تان عاري از گردو غبار و گرفتي است؟
۳. ايا كندانسور و يا موتور بيروني پره هاي ان تميز است؟ ايا گرفتگي ندارد؟


ويژگي هاي نصاب كولر گازي در شرق تهران  واقع در  شركت تاسيسات سرويس  :

نصب كولر گازي شرق تهران داشتن تخصص و تجربه لازم در زمينه نصب كولر گازي وقت شناس و داشتن سرعت عمل در انجام كارخوش اخلاق و خوش رو بودن نصاب احساس مسئوليت و وظيفه شناس بودن آراسته و تميز بودن لباس كارقابل اعتماد و متعهد بودن درامور كارهماهنگ كردن ساعات كاري خود نسبت به ساعات مشتري

 


مشكلات متداول تعمير كولر گازي : 

كولر گازي روشن نمي شود.كولر گازي بعد از استارت خاموش ميشودكولر گازي مدام خاموش و روشن ميشود فن كار مي كند ولي كمپرسور كار نمي كند.سرماي كولر بيش از حد زياد است كولر گازي بجاي خنك كردن باد گرم مي دهد.

چه زماني كولر گازي نياز به شارژ گاز دارد حتماً مي‌دانيد از بزرگترين مشكلات كولر گازي اسپيلت براي افراد كم شدن شارژ گاز و يا نشتي شارژ گاز پس از يكي دو سال كاركرد مي باشد

در هنگام بروز مشكل طبيعتاً بايد اقدام به شارژ گاز مجدد توسط كارشناسان متخصص نمود

زيرا كولر گازي بدون گاز از كولر آبي بدون استفاده تر است

شارژ گاز به دو نوع اينورتر و معمولي و يا آر ۲۲ و آر ۴۱۰ تقسيم مي‌شود

هزينه شارژ گاز كولر گازي اسپيلت با توجه به ظرفيت كولر گازي و نوع گاز آن متفاوت است

 

ويژگي‌هاي منحصر به فرد و متمايز تعمير كولر گازي در شرق تهران اگر قصد داريد خدمات مورد نظرتان را از تعميرگاه مجاز دريافت كنيد. بهتر است با ويژگي‌هايي متمايز  اين مركز آشنايي كافي داشته باشيد.

 
كارشناسان فني اين مركز از دانش و تخصص كافي جهت تعمير و سرويس انواع كولر گازي‌هاي مختلف برخوردار هستند. بنابراين بدون نگراني مي‌توانيد كليه خدمات مورد نظرتان را به نحو احسنت دريافت كنيد.با اولين تماس تلفني كارشناسان تعميرگاه مجاز در محل حاضر مي‌شوند و خدمات سرويس كولر گازي، نصب و جابجايي يا تعمير آن را به انجام مي‌رسانند.

 

علاوه بر تماس تلفني از طريق فرم آنلاين يا ارسال ايميل نيز مي‌توانيد نسبت به دريافت خدمات اقدام فرماييد.تمامي قطعات ارائه شده داراي گارانتي معتبر هستند و در صورت نياز مي‌توانيد از اين گارانتي استفاده كنيد.

ارائه خدمات ۲۴ ساعته در تمامي مناطق ۲۲ گانه تهران براي مشتريان امكان دريافت خدمات مناسب از طريق تكميل شماره تماس سايت يا ارسال ايميل انجام عيب يابي و تعمير كولر گازي در كمترين زمان و با مناسب‌ترين هزينه نسبت به ساير مركز مشابه صرفه جويي در زمان، زيرا نيازي به حمل كولر گازي تا محل نمايندگي وجود ندارد.

 


ايا گاز هندي تفاوتي با گاز چيني دارد؟از نظر قيمت چطور؟

 
مطمانا. اما همان پولي كه براي گاز چيني در بازار ميپردازيد همان را براي گاز هندي هزينه كنيد. در اين مورد هم بايد عرض كنم تهران تعميرگاه خود را متعهد و موظف به تزريق گاز هندي ميداند كه روي گاز هك شده.


زيرا اين گاز گرماي بيشتري از محيط ميگيرد، خنكاي بهتري داشته، مصرف برق كمتري نيز دارد. و در نهايت رضايت مشتري كه هدف اين مجموعه است را به دنبال دارد.

 



مراحل كار يك نصاب كولر گازي غرب تهران  :


1- نصب قسمت داخلي كولر گازي
2- نصب قسمت بيروني كولر گازي
3- نصب ابزارهاي الكترونيكي و برقي كولر گازي
4- نصب قسمت لوله كشي كولر گازي
5-در نهايت وكيوم كردن دستگاه كولر گازي

 



تعمير كولر گازي تعميرات كولر گازي و عيب يابي كولر گازي و سرويس كولر گازي و نصاب كولر گازي


براي تعمير كولر گازي تعميرات كولر گازي عيب يابي كولر گازي بايد تمامي قطعات كولر گازي را بررسي كنيم سپس با شناخت آن قطعه اقدام به عيب يابي كنيم


كمپرسور كولر گازي وظيفه دهش و مكش گاز داخل سيستم تبريد را داردكمپرسور هميشه اين قسمت خروجي خود گاز و فشار بالا و تراكم زياد به سوي كندانسور كولر گازي مي فرستند و با عبور از لوله مويي در پنل دروني كولر گازي مجدداً تبديل به گاز با فشار پايين مي گردد


در بسياري از موارد علت پخش باد گرم كولر گازي استارت نكردن كمپرسور كولر گازي استاستارت نكردن كمپرسور مي‌تواند دلايل مختلفي مثل سوختن سيم كشي كمپرسور و غيره داشته باشد


براي نصب كولر گازي  و جابجايي كولر گازي و گاز كولر گازي تعمير كولر گازي غرب تهران

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.