چرا مي بايست سيفون دستشويي را تعويض كنيم؟

بهترين اخبار فناوري - ساختمان - ورزشي - بازار - فروش و ....

چرا مي بايست سيفون دستشويي را تعويض كنيم؟


سيفون دستشويي قطعه اي دربردارنده آب است كه در صورتيكه سلامت نباشد سبب ساز خروج آب از آن مي شود .

چرا مي بايست سيفون دستشويي را تعويض كنيم؟


سيفون دستشويي قطعه اي دربردارنده آب است كه در صورتيكه سلامت نباشد سبب ساز خروج آب از آن مي شود . سيفون حاد سرويس بهداشتي آب را به خير و خوبي در خويش نگه نمي داراست و آب و فاضلاب از درون آن به خارج چكه مي نمايد .

همين فرمان منجر توليد نم و رطوبت در ساختمان مي شود . علي الخصوص در‌حالتي كه سيفون دستشويي در طبقات فراتر باشد سقف طبقات زيرين در گير نم و رطوبت مي شود .

درصورتي كه سيفون سرويس بهداشتي ساختمان شما هم در گير نقص‌ شده‌است و از آن آب چكه مي نمايد آن را جدي بگيريد .

با صرف كمي هزينه و تحمل مقداري خرابي ساختمان خويش را از بابت نم و رطوبت ايمن ميكنيد . در شرايطي كه بدين مورد دقت نكنيد در آتي منجر توليد رطوبت در ساختمان مي شود .


تعويض سيفون سرويس بهداشتي بوسيله موسسه ها لوله بازكني و خالي كردن چاه

اكنون در صورتي‌كه سيفون سرويس بهداشتي شما وخيم شد و تصميم گرفتيد آن را ردوبدل فرماييد بايستي از چه كسي امداد بگيريد؟ موسسات لوله بازكني و خالي كردن فضولات چاه متولي اين فرمان مي باشند .

يكي از جاهايي كه به حخدمات مختلف لوله بازكني نياز دارند منطقه جنوب تهران هست. اگر در منطقه جنوب هستيد و نياز به خدمات لوله بازكني جنوب تهران داشتيد پيشنهاد مي كند از سايت لوله بازكني پرتقال كمك بگيريد.

 

يكي سرويس ها شركت هاي رفع گرفتگي لوله و خالي كردن فضولات چاه ردوبدل و تعمير سيفون دستشويي ايراني و دستشويي فرنگي هست . به هيچ وجه كار موسسه ها رفع گرفتگي لوله و خالي كردن فضولات چاه همين است .

با يك كدام از موسسات باز كردن لوله و خالي كردن چاه تماس حاصل نماييد و از آنان بخواهيد كه‌اين كار را براي شما انجام بدهند . شركت هاي رفع گرفتگي لوله و خالي كردن چاه با بازديد موقعيت شايسته ترين شيوه را گزينش مي نمايند . آن ها كار را با كمترين فساد به انتها خواهند رساند .


تعويض سيفون سرويس بهداشتي اهل ايران

تعويض سيفون دستشويي ايراني يه خرده سخت است . چون سيفون دستشويي ايراني هنگام بنايي ساختمان كار نهاده مي شود و براي تعويض آن مي بايست يه خرده از ساختمان را تخريب كرد تا سيفون كهنه را خارج آورده و سيفون جديد را كار گذاشت .

شايد عده اي به ياد همين مورد از تعويض سيفون صرف نظر نمايند . ولي اين كار به طور كامل غلط است . در صورتيكه اين ميزان تخريب را انجام نداد و سيفون را تعويض نكرد در آتي خطاها بزرگتر در ساختمان توليد خواهد شد و مستلزم تخريبها بيشتري در ساختمان خواهد بود .

پس خوب تر است همين اندازه قليل تخريب را تحمل كرد و از ضرر عمده به ساختمان خودداري كرد . اگر‌چه تعويض سيفون سرويس بهداشتي اهل ايران ملازم با تخريب است البته اين مسئله از خسارات عمده دوري مي نمايد .

در واقع اين كار نوعي پيشگيري است . با تعويض سيفون دستشويي ايراني از توليد نم و رطوبت دوري كرده و از خسارات طولاني تر پيشگيري ميكنيد .


ردوبدل سيفون سرويس بهداشتي فرنگي

تعويض سيفون سرويس بهداشتي فرنگي به رنج ردوبدل سيفون سرويس بهداشتي ايراني نمي‌باشد . چون سيفون دستشويي فرنگي ذيل پياله سرويس بهداشتي است و با بازكردن پياله سرويس بهداشتي فرنگي مي شود به آن دسترسي پيدا كرد .

براين اساس ردوبدل سيفون دستشويي فرنگي تخريبي به همراه ندارد و منجر فساد ساختمان نمي‌شود . البته عدم تعويض سيفون دستشويي خارجي سبب ساز تخريب ساختمان مي شود . چون آبهاي بيرون شده از سيفون كهنه با رخنه در ساختمان منجر ساخت نم و رطوبت خواهند شد .


ردوبدل سيفون دستشويي چه لزومي دارد؟

سيفون سرويس بهداشتي در شرايطي كه تندرست باشد هيچ آبي از آن چكه نخواهد كرد و اين سيفون نم و رطوبت توليد نميكند . ولي در صورتي سيفون سرويس بهداشتي وخيم باشد و يا اين كه در گير شكستگي شده باشد آب از آن بيرون خواهد شد و منجر توليد رطوبت و نم در ساختمان مي شود .

سيفون وخيم منجر از ميان رفتن ساختمان مي شود . چنانچه سيفون وخيم باشد و آب از آن چكه نمايد اين دستور در دراز بازه زماني سبب ساز تخريب ساختمان و توليد رطوبت و نم در سقف و ديوارها مي شود . درصورتي كه نيز ساختمان نم پيدا نمايد اصلاح كردن آن كار مضاعف مشقت بار و مالامال هزينه اي خواهد بود .

پس شايسته ترين كار دوري از وخيم شدن سيفون دستشويي است . در حالتي كه نيز سيفون دستشويي حاد شد و يا اين كه در آن ترك يا اين كه رخنه‌ توليد شد مي بايست به‌سرعت آن را تعويض كرد تا از تخريب ساختمان و توليد نم پرهيز كرد .

در شرايطي‌كه تخت گاز سيفون را تعويض نكنيد ساختمان نم خواهد گرفت و در آينده ايراد ساز خواهد شد .


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.